سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 42
کل بازدید : 43979
کل یادداشتها ها : 5
خبر مایه


گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ، فرماندار جیرفت روز دوشنبه در بازدید از روستای باغعلیشیر و دهستان دلفارد از توابع بخش ساردوئیه که با حضور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در محلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین همراه بود ،گفت: بررسی و رفع مشکلات روستاها یکی از مهمترین اولویت های دولت تدبیر و امید […]

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ، فرماندار جیرفت روز دوشنبه در بازدید از روستای باغعلیشیر و دهستان دلفارد از توابع بخش ساردوئیه که با حضور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در محلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین همراه بود ،گفت: بررسی و رفع مشکلات روستاها یکی از مهمترین اولویت های دولت تدبیر و امید است.

 

وی افزود: روستاهای این بخش مشکلاتی دارند که حل اینها همت بالا، پیگیری خیلی زیاد و اعتبارات می خواهد و از همه ظرفیت‌ها و توان برای حل این مشکلات استفاده خواهیم کرد.

 

وی در ادامه بیان داشت: بخشی از مشکلات مردم این روستاها که در توان مدیران شهرستان باشد، در اسرع وقت انجام می‌گیرد و بخشی از آنها نیز نیاز به بررسی و اعتبارات سال جاری دارد.

 

وی با تاکید به دهیاران گفت: زمینه حضور مردم را در راه اندازی بنگاه های اقتصادی و تولید در روستاها فراهم کنند. امینی روش تصریح کرد:برای رونق بخشیدن به اقتصاد مردم و منطقه دلفارد توجه به بحث گردشگری ضروری است.

 

وی با بیان اینکه ،باید زمینه مشارکت مردم را در راه اندازی کمپ های اقامتی و گردشگری مهیا کنیم،گفت:دولت با تمام توان از سرمایه گذاران در این بخش حمایت می کند.

 

فرماندار جیرفت با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور گفت: این طرح یکی از برنامه‌های ارزشمند دولت تدبیر و امید است که در جهت تحقق عدالت اجتماعی در بخش سلامت عملی شد. وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح ، تجهیز خانه های بهداشت در روستاها در دستور کار مسئولین این حوزه است.

 

 

IMG_5181 IMG_5217 IMG_5223 IMG_5235 IMG_5239 IMG_5260 IMG_5262 IMG_5266 IMG_5165

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ